איך אנחנו עושים

מיתוג

"בית המדרש לתורת ארץ ישראל" נוסד בשנת תרצ"ד (1933) בעיר פתח תקווה, והיה מראשוני הכוללים ביישוב החדש בא"י. כשהתבקשנו למתג מחדש את העמותה, עמד לפנינו אתגר מיוחד: לשמור על ההילה והמוניטין של ביהמ"ד הוותיק, עם זאת – לשוות לו אופי עדכני ומודרני.

איך אנחנו עושים

קמפיין

החברה החרדית בררנית מאוד באשר לתחומי העבודה המקובלים; נהג אוטובוס מעולם לא היה אחד מהם. כשחברת 'קווים' ביקשה לשבור את הטאבו, עבדו בחברה רק שני נהגים חרדים. הקמפיין המוצלח, ש'אשר המאושר' כיכב במרכזו, הפך את העבודה כנהג לנורמטיבית, וכיום ישנם למעלה מ-250 נהגים חרדים בחברה!

איך אנחנו עושים

מצ'ינג

קמפיין גיוס המונים, או 'מצ'ינג' בכינויו הרווח (והלא נכון…), הוא כלי משמעותי לגיוס תרומות רבות בתוך זמן קצר; אך הוא דורש 'חיילים' שיתגייסו לקמפיין במלוא המרץ והאנרגיות. מה עושים כאשר מדובר בבית כנסת שאין בו כמעט מתפללים קבועים? מחברים את המתפללים לבית הכנסת תוך כדי קמפיין… זה מה שעשינו, בסייעתא דשמיא, בקמפיין 'נכספה' לטובת הקמת בית-הכנסת של קבע לקהילת "עבודת הלב" במרכז ירושלים. 

איך אנחנו עושים

פרוספקט

קריאייטיב לשיווק השקעה במיזם תיירות מהווה תמיד אתגר. אך כאשר מדובר ברעיון עסקי עתידי שרחוק מלהבשיל – האסטרטגיה השיווקית מורכבת יותר… הפרוספקט לוקח חלום והופך אותו למוחשי, מעניק למשקיע הפוטנציאלי את התחושה שהמיזם או-טו-טו גורף תשואות.

איך אנחנו עושים

דינר

כינוסם של מאות-מאות אנשים, חרדים דתיים ומסורתיים מדן ועד אילת, שכל אחד מהם מתחייב לתרום מכיסו ואף להתרים את מכריו – זה בהחלט חריג; אבל אפשרי… עובדה, שכאשר נקראנו אל הדגל רתמנו את כל הניסיון, הכישורים והאמצעים, למען "קרן התרבות דגל ירושלים".

איך אנחנו עושים

דיגיטל

לארגון הצדקה "קופת השכונה" ברמה ג' בבית שמש, שלל פעילויות במגוון תחומים, למען משפחות במצוקה מקרב תושבי השכונה. אתר האינטרנט שבנינו עבורם, מאפשר לתורמים הצצה אל העשייה האינטנסיבית והתרשמות מקיפה מהרובדים הרבים של מעשי הצדקה שעל ידי "קופת השכונה", על שלל מחלקותיה ואגפיה.